Математичне моделювання роботи буксира з азимутними рушіями на тросі

Oleksandr D. Pipchenko

Анотація


Запропоновано математичну модель буксира з азимутальнми рушіями, у якій враховано зменшення упору від гвинтів, поперечна остійність на великих кутах крену, взаємодія через трос з незалежно керованим судном, а також натяг на буксирному тросі в динамічно нестабільнiй ситуації. Розроблено спеціальну програму, за допомогою якої можливо промоделювати гіртинг і перекидання буксира, що дозволяє визначити небезпечні режими управління і ситуації під час буксирування.

Ключові слова


ескортний буксир; ASD-буксир; кантування; гіртинг; маневреність; математична модель

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Gofman A. D. [1] Dvizhitelno-rulevoy kompleks i manevrirovanie sudna. Spravochnik [Propulsion-steering complex and maneuvering of the ship]. Saint Petersburg, Sudostroenie Publ., 1988. 360 p.

Spravochnik po teorii korablya. V trekh tomakh [Guide to the ship theory]. Saint Petersburg, Sudostroenie Publ., 1985.

Artyszuk J. Steady-state maneuvering of a generic ASD tug in escort pull and bow-rope aided push operation. Proceedings of TransNav, vol. 8, no. 3, September 2014.

Bradner P., Renilson M. Interaction Between Two Closely Spaced Azimuthing Thrusters. Journal of Ship Research, vol. 42, no. 1, March 1998.

Brandner P. A. Performance and effectiveness of omni-directional stern drive tugs. PhD thesis, Tasmania, November 1995.

EMSA. Annual overview of marine casualties and incidents 2016. Available at: http://www.emsa.europa.eu.

Hensen H. Tug Use in Port: A Practical Guide. Ed. 2. The Nautical Institute, 2003. 192 p.

Dang J., Laheij H. Hydrodynamic Aspects of Steerable Thrusters. Dynamic Positioning Conference, 2004.

Journée J. M. J., Adegeest L. J. M. Theoretical Manual of Strip Theory Program «SEAWAY for Windows». Report 1370. TU Delft/AMARCON, 2003. 336 p.

Kijima K., Tanaka S., Furukawa Y., Hori T. On a Prediction Method of Ship Manoeuvring Characteristics. Proc. of MARSIM-93, vol.1, 1993, pp. 285–294.

Perez T., Blanke M. Mathematical Ship Modeling for Control Applications. (Technical Report). DTU Technical University of Denmark, 2003. 22 p.

Quadvlieg F., Kaul S. Development of a calculation program for escort forces of stern drive tug boats. International Tug & Salvage Convention & Exhibition, 2006.

Toxopeus S., Loeff G. Manoeuvring Aspects of Fast Ships with Pods. Proceeding of the 3rd International EuroConference on High-Performance Marine Vehicles HIPER’02, Bergen, 14–17 September, 2002, pp. 392–406.

Yasukawa H., Yoshimura Y. Introduction of MMG standard method for ship maneuvering predictions. Journal of Marine Science & Technology, no. 20, 2015, pp. 37–52.




DOI: http://dx.doi.org/10.15589/jnn20170202

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.