Фактори формування ціни на молоко та молочні продукти

Yuliia V. Sira

Анотація


Розглянуто ціноутворюючі чинники впливу при формуванні ціни в процесі виробництва молочної продукції. Запропоновано заходи, які допоможуть покращити кон'юнктуру вітчизняного ринку молочних продуктів як для споживачів, так і для молокопереробних підприємств.

Ключові слова


ціна; молочна продукція; собівартість продукції; рентабельність

Повний текст:

PDF

Посилання


Derzhavnyi komitet statystyky Ukrainy (State Statistics Service of Ukraine). Available at: http://www.ukrstat.gov.ua.

Sabluka P.T., Boika V.I. Ekonomika vyrobnytstva moloka i molochnoi produktsii v Ukraini [Economics of milk and dairy products in Ukraine]. Kyiv, NNTsIAE Publ., 2005. 340 p.

Informatsiino-analitychnyi portal pro moloko i molochne skotarstvo (Dairy business in Ukraine and in the world). Available at: http://www.milkua.info/uk/news.

Natsionalna asotsiatsiia molochnykiv Ukrainy «UKRMOLPROM» (National association of milkmen in Ukraine «UKRMOLPROM»). Available at: http://www.ukrmolprom.kiev.ua.

Pliushchyk I.A., Ohorodnyk R.P. Pidkhody do otsinky tsinovoho ryzyku na pidpryiemstvakh kharchovoi promyslovosti [Approaches to the price risk assessment at the food industry enterprises]. Ekonomichni innovatsii – Economic innovations, 2012, issue 47, pp. 239−246.

Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 21.10.94 No.733 «Pro tsinoutvorennia v umovakh reformuvannia ekonomiky». (On the pricing under the economy reforming: Order of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 733 dated 21.10.94). Available at: http://zakon2.rada.gov.ua.

Primak T., Barash D. Kefirnyy mir: potrebitelskiy vybor, ili kakim torgovym markam kefira otdat predpochtenie [Kefir world: consumer choice, or to which kefir trademarks to give preference]. Marketingovye issledovaniya v Ukraine – Marketing research in Ukraine, 2013, no.6 (61), pp. 40−45.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20140212

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.