Маркетингові дослідження ринку невеликих підприємств: практичні аспекти

Vladimir N. Parsyak

Анотація


Викладено методику проведення маркетингових досліджень ринку як засіб зменшення невизначеності, що супроводжує діяльність невеликих підприємств за умов напруженої конкурентної боротьби за прихильне ставлення споживачів. Запропоновані ключові процедури якісного та кількісного аналізу ринку.

Ключові слова


підприємництво; невеликі підприємства; маркетинг; маркетингові дослідження; ринок; дослідження ринку; якісний аналіз; кількісний аналіз

Повний текст:

PDF

Посилання


Rudelius V., Azarian O.M., Vynohradova O.V. еt al. Marketynh [Marketing]. Kyiv, Navchalno-metodychnyi tsentr «Konsortsium iz udoskonalennia menedzhment-osvity v Ukraini» Publ., 2005. 422 p.

Chebotar S.I., Larina Ya.S., Lutsii O.P. еt al. Marketynh [Marketing]. Kyiv, «Nash chas» Publ., 2007. 504 p.

Parsiak V.N. Marketynh: vid teorii do praktyky [Marketing: from theory to practice]. Kyiv, Naukova dumka Publ., 2007. 255 p.

Poltorak V.A. Marketynhovi doslidzhennia [Marketing research]. Kyiv, Tsentr navchalnoi literatury Publ., 2003, 387 p.

Turenko O. Osnovni metody orhanizatsii ta provedennia marketynhovykh doslidzhen na rynku mashynobuduvannia [Principal methods of organization and conducting market research on the engineering market]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk [Galician economic bulletin], 2010, no.1, issue 26, pp. 92−98.

Khag P. Marketingovye issledovaniya: rukovodstvo po planirovaniyu, metodologii i otsenke [Marketing research: guide on planning, methodology and evaluation]. Kyiv, Znaniya-Pres Publ., 2005. 418 p.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20150111

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.