Вибір паливних цистерн зрідженого природного газу для суден з довгою рейсової лінією

Viktor M. Gorbov, Vira S. Mitienkova

Анотація


Наведено обґрунтування вибору типу паливних цистерн зрідженого природного газу за масогабаритними параметрами для суден з довгою рейсовою лінією (на прикладі контейнеровозів). Отримані значення об’єму та маси мембранних, призматичних, циліндричних, сферичних сталевих та алюмінієвих паливних танків ЗПГ у широкому діапазоні встановленої потужності головних двигунів. Представлені рекомендації щодо вибору типу цистерн для газоподібного палива на стадії концептуального проектування.


Ключові слова


суднові паливні системи; зріджений природний газ; циліндричні кріогенні цистерни; призматичні танки; мембранні танки; масогабаритні показники

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Gorbov V. M., Mitenkova V. S. Alternativnye topliva v sudovoy energetike: monografiya [Alternative fuels in the ship’s power: monograph]. Nikolaev: NUOS Publ., 2012. 316 p.

GOST 14249-89. Sosudy i apparaty. Normy i metody rascheta na prochnost [State Standard 14249-89. Vessels and apparatuses. Norms and methods of strength calculation]. Moscow, Standartinform Publ., 1989. 53 p.

Zaytsev V. V., Korobanov Yu. N. Suda-gazovozy [Gas ships]. Leningrad : Sudostroenie Publ., 1990. 304 p.

Lashchinskiy A. A. Konstruirovaniye svarnykh khimicheskikh apparatov: spravochnik [Construction of welded chemical apparatus: handbook]. Leningrad : Mashinostroenie Publ., 1981, 382 p.

Costs and benefits of LNG as ship fuel for container vessels. Key results from a GL and MAN joint study. DNV GL Group, 2013. Available at: URL: http://www.gl-group.com/pdf/GL_MAN_LNG_study_web.pdf.

Dobrota D., Lalić B., Komar I. Problem of Boil-off in LNG Supply Chain. TRANSACTIONS ON MARITIME SCIENCE, 2013, no. 2. pp. 91 – 100.

In Focus. LNG as Ship Fuel. DNV GL Group, 2015. no. 1. 52 p. Available at: URL: http://production.presstogo.com/fileroot7/gallery/dnvgl/files/original/124feddb807045969b3071a55f73c80b/124feddb807045969b3071a55f73c80b_low.pdf.

LNG fuelled ships as a contribution to clean air in harbours. Clean North Sea Shipping, 2013. Available at: URL: http://cnss.no/wp-content/uploads/2013/08/CNSS-LNG-report-4mb.pdf.

MAN B&W Two-Stroke Propulsion Engines. Catalogue of products. MAN Diesel & Turbo, 2015. 204 p. Available at: URL: http://marine.man.eu/docs/librariesprovider6/marine-engine-programmes/4510-0014-00d9d156f0bf5969569b45ff0200499204.pdf.

QUANTUM 9000 Two-stroke LNG — Marine Engines & Systems. MAN Diesel & Turbo. Available at: URL: http://marine.man.eu/docs/librariesprovider6/technical-papers/quantum-9000.pdf?sfvrsn=22.

Ramoo R. The Application of a New Tank Containment System to ULTRA-Large LNG Carriers. Altair Engineering, Inc, 2011. 32 p. Available at: URL: http://www.scribd.com/doc/187809327/Application-of-a-New-Tank-Containment-System-to-ULTRA-Large-LNG Carriers#scribd.

Yoshinori N., Akira T., Takayuki K., Takashi K. IHI-SPB Tank for LNG-Fueled Ship. IHI Engineering Review, 2015. vol. 47. no. 2. pp. 17 – 21.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20150511

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.