Теплові навантаження тепловикористовуючої системи охолодження наддувного повітря головного суднового дизеля на рейсової лінії

Roman M. Radchenko, Mykola S. Bohdanov

Анотація


Визначені поточні значення теплового навантаження тепловикористовуючої системи охолодження наддувного повітря суднового малообертового дизеля та необхідні витрати теплоти на виробництво холоду в хладоновій ежекторній холодильній машині для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії Одеса-Йокогама. Показано, що наявної теплоти наддувного повітря достатньо для покриття її витрат на додаткове охолодження наддувного повітря після традиційного охолоджувача забортною водою до потенційно можливої мінімальної температури, що забезпечує скорочення споживання палива двигуном.


Ключові слова


судновий малообертовий дизель; теплове навантаження; холодопродуктивність; охолодження наддувного повітря; тепловикористовуюча холодильна машина

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Аndreev А. А., Radchenko N. I., Sirota А. А. Teploispolzuyashyaya sistema ohlajdeniya nadyvochnogo vozduha sudovogo malooborotnogo dizelya [Heat-charge air cooling system of marine low speed diesel]. Аviаtsionnokosmicheskaya tehnika i tehnologiya — Aerospace technics and technology, 2013. issue 1 (98). pp. 66–70.

Radchenko R. N., Bogdanov N. S., Kalinichenro I. V. Osnovy ratsionalnogo proektirovaniya sistemy ohlajdeniya naddyvochnogo vozduha sudovogo malooborotnogo dizelya ejektornym termotransformatorom [The bases of rational designing of scavenge air cooling system with ejector thermotransformer for marine low speed diesel engine] Аviаtsionno-kosmicheskaya tehnika i tehnologiya — Aerospace technics and technology, 2015. issue 5(122). pp. 65–68.

Radchenko R. N., Bogdanov N. S., Stachel A., Andreev A. A. Racionalnoe proektirovanie teploispolzuyushchei sistemy ohlajdeniya naddyvochnogo vozduha glavnogo sudovogo dizelya [Rational designing the waste heat recovery scavenge air cooling system of the maine marine diesel engine]. Zbirnyk naukovyh prats NUK — Collection of scientific publications of NUS, 2015. issue 4 (47).

Influence of Ambient Temperature Conditions. Main engine operation of MAN B&W two-stroke engines. MAN Diesel & Turbo. Copenhagen, Denmark, 2010. 17 р.

MAN B&W ME/ME-C/ME-GI/ME-B-TII engines. Copenhagen, Denmark : MAN Diesel. 2010.357 р. — Access mode: http://www.mandieselturbo.com/download/project_guides_tier2/printed/s90mcc8.pdf.

Thermo Efficiency System (TES) for reduction of fuel consumption and CO2 emission. MAN B&W Diesel A/S. Copenhagen, Denmark, 2005. Access mode: http://www.mandieselturbo.de/files/news/filesof5055/ P3339161.pdf. — 10.03.2014.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20150612

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.