Метод оптимальної трансформації носової частини судна в завданні зниження повного опору його руху на тихій воді

Andriy V. Pechenyuk

Анотація


Розроблений комплексний метод оптимальної трансформації носової частини судна, що включає методику чисельного моделювання, модель систематичних трансформацій корпуса та метод зниження опору. Застосування метода оптимальної трансформації до носових частин двох суден-об’єктів дозволило суттєво знизити їх буксирувальний опір. Результати по одному з об’єктів були підтверджені результатами експериментів в опитовому басейні. Сформульоване нове наукове положення, згідно до якого вплив форми носової частини на опір судна визначається залежністю локального коефіцієнта повздовжньої повноти від повздовжньої координати, що віднесена до довжини поперечної хвилі.

Ключові слова


вдосконалення обводів; оптимізація форми корпуса; повній опір водотоннажного судна на тихій воді; чисельне моделювання обтікання корпуса; зниження буксирувального опору

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Davydov I. F., Demidyuk A. V., Pechenyuk A. V. Experimental investigation of the improved hull lines for the slow-speed vessel with high block coefficient. Shipbuilding and Marine Infrastructure, 2015, no 2 (4), pp. 109–115.

Issledovanie khodovykh kachestv sukhogruznogo sudna smeshannogo reka-more plavaniya dedveytom 7000 tonn [The research of the propulsion qualities of the river-sea dry-cargo vessel 7000 DWT]. TsNII im. akad. A. N. Krylova; ruk. Kanevskiy G. I. [Krylov Central Research Institute; dir. Kanevskiy G.I.]. — St. Petersburg, 2009, issue 43433, 53 p.

Sizov V. G. Ob odnom sposobe uluchsheniya formy sudna [About a method of ship form improvement]. Visnyk ONMU: zbіrnyk naukovykh prats [Bulletin of ONMU: digest of the scientific works]. Odesa, 2006, issue 19, pp. 14–19.

Larsson L., Stern F., Bertram V. Benchmarking of computational fluid dynamics for ship flow: the Gothenburg 2000 Workshop. J. Ship Res. 2003, vol. 47, pp. 63–81.

Larsson L., Stern F., Visonneau M. CFD in ship hydrodynamics — results of the Gothenburg 2010 workshop. Proc. of the IV International Conference on Computational Methods in Marine Engineering. Barcelona (Spain) : CIMNE, 2011, pp. 17–36.

Larsson L., Raven H. C. Ship Resistance and Flow. Jersey City (USA): SNAME Publ., 2010. 230 p.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20160206

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.