Про практичну значимість та достовірність результатів застосування методу оптимальної трансформації носової частини судна

Ihor P. Davydov, Andriy V. Pechenyuk

Анотація


Ціль даного дослідження полягає в аналізі практичної значимості і достовірності результатів, які отримані за допомогою метода оптимальної трансформації носової частини судна. Застосування метода до носових частин двох суден-об’єктів дозволило суттєво знизити їх буксирувальний опір. Результати по одному з об’єктів були підтверджені за допомогою спеціального експерименту в опитовому басейні. Отримані дані про оптимальну форму обводів мають практичне значення для проектування нових та модернізації існуючих суден розглянутих типів з мінімальним буксирувальним опором. Достовірність результатів обґрунтована їх якісною відповідністю відомим даним та закономірностям.

Ключові слова


вдосконалення обводів; оптимізація форми корпуса; опір водотоннажного судна; зниження буксирувального опору

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Davydov I. F., Demidyuk A. V., Pechenyuk A. V. Experimental investigation of the improved hull lines for the slow-speed vessel with high block coefficient. Shipbuilding and Marine Infrastructure, 2015, no 2 (4), pp. 109–115.

Yegorov G. V., Tonyuk V. I., Stankov B. N., Pechenyuk A. V. Issledovaniya khodkosti sudna smeshannogo reka-more plavaniya s predelno vysokim koeffitsientom obshchey polnoty [Propulsion researches of the river-sea vessel with extremely high block coefficient]. Materialy III mezhdun. nauchno-tekhn. konf. «Innovatsii v sudostroenii i okeanotekhnike» [Proc. of the 3rd int. sc. and tech. conf. «Innovations in Shipbuilding and Ocean Technology»]. Natsionalnyy universitet korablestroeniya [National University of Shipbuilding]. Mykolaiv, 2012, pp. 92–93.

Pechenyuk A. V. O povyshenii effektivnosti propulsivnogo kompleksa putem sovershenstvovaniya formy nosovoy okonechnosti sudna [About increasing in efficiency of a propulsion complex by means of bow form improvement]. Sudovye energeticheskie ustanovki [Marine Engine Plants]. Odessa, 2014, no 34, pp. 87–97.

Aksenov A. A., Zhluktov S. V., Petrov A. S. et al Programmnyy kompleks FlowVision kak sovremennyy instrument proektirovaniya sudovykh obvodov [Software complex FlowVision as the modern tool for designing hull lines]. Sudostroenie [Shipbuilding]. St. Petersburg, 2013, no 4, pp. 27–31.

Sayt MIB [MEB website]. Available at: http://www.meb.com.ua/.

Sizov V. G. Metod proektirovaniya formy korablya naivysshikh propulsivnykh kachestv [Design method of the ship hull form with the maximum propulsive qualities]. PhD-thesis — Odesskiy institut inzhenerov morskogo flota [Odessa Institute of the Maritime Engineers]. Odessa, 1948. 120 p.

Sizov V. G. Ob odnom sposobe uluchsheniya formy sudna [About a method of ship form improvement]. Visnyk ONMU: zbіrnyk naukovykh prats [Bulletin of ONMU: collection of the scientific publications]. Odessa, 2006, issue 19, pp. 14–19.

Stankov B. N., Pechenyuk A. V. Optimizatsiya sudovykh obvodov: novye vozmozhnost [Optimization of the ship hull lines: the new opportunities]. Sudostroenie [Shipbuilding]. St. Petersburg, 2015, no 3, pp. 15–19.

Larsson L., Stern F., Bertram V. Benchmarking of computational fluid dynamics for ship flow: The Gothenburg 2000 Workshop. J. Ship Res., 2003, vol. 47, pp. 63–81.

Haichao C., Xide C., Zuyuan L., Baiwei F., Chengsheng Z. Sample selection method for ship resistance performance optimization based on approximated model. Ship Res., New York, 2016, vol. 60, no 1, pp. 1–13.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20160301

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.