Управління міжнародними освітніми проектами НУК на прикладі двох спільних програм з партнерами з Китаю

Oleksandr S. Ryzhkov

Анотація


Концепції та виконання міжнародних освітніх програм Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова взяті за основу даного дослідження. Розроблено секторальні розподіли відповідальності при управлінні проектами навчальних програм «2 + 2» і «4 + 0». Вони запропоновані як принципові підходи управління проектами, що можна застосувати для безлічі інших програм вже існуючих, або тих, що плануються до реалізації ВНЗ України.

Ключові слова


секторальний розподіл відповідальності; принципові підходи управління проектами; міжнародна освітня програма

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Bielikov S. B., Klymov O. V., Pavlenko D. V., Tkach D. V. Rehionalnyi rynok pratsi — faktor, shcho vyznachaie pidhotovku molodykh spetsialistiv / Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu no. 3 (dodatok 2): Teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys «Vyshcha osvita Ukrainy», vydavnytstvo Instytutu vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [Regional labor market — a factor that determines the training of young professionals / European integration of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process number 3 (Annex 2): a theoretical and scientific-methodical journal «Higher Education in Ukraine», publisher of the Institute of Higher Education Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine]. Kyiv, 2013, pp. 113 – 116.

Bobrytska V. I. Mobilnist yak kliuchovyi pryntsyp formuvannia yevropeiskoho osvitnoho prostoru / Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu no. 3 (dodatok 2): Teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys «Vyshcha osvita Ukrainy», vydavnytstvo Instytutu vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [Mobility as a key principle of the formation of a European educational space / European integration of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process number 3 (Annex 2): theoretical and scientific-methodical journal «Higher Education in Ukraine», publisher of the Institute of Higher Education Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine]. Kyiv, 2013, pp. 234 – 238.

Ministry of science and education of Ukraine. Mode of access: http://www.mon.gov.ua.

Ryzhkov A. S. Upravlenie mezhdunarodnymi obrazovatelnymi proektami natsionalnogo universiteta korablestroeniya na primere ukrainsko-kitayskogo sotrudnichestva [Management of international educational projects of the national university of shipbuilding on the example of the ukrainian-chinese cooperation] Zbіrnyk naukovykh prats NUK — Collection of scientific education of NUS. Mykolaiv, NUK Publ., 2014, no. 6, pp. 84 – 91.

Ryzhkov S. S. Otchet rektora za 5 let raboty [The report of the rector for 5 years]. Nikolaev, NUK Publ., 2013.

Calculated based on the data from UNDP, ‘Human Development Report 2013. The Rise of the South: Human Progress in a Diverse World’, New York, 2013.

Focus on Higher Education in Europe: The Impact of the Bologna Process / European Commission. Mode of access: www.Eurydice.org.

The Bologna Process 2020 — The European, Higher Education Area in the new decade. Communique of the Conference of European Ministers Responsible for Higher Education. Leuven and Louvain-Ia-Neuve, 28 – 29 April 2009. Mode of access: www.bologna2009benelux.org.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20160315

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.