Паливна ефективність охолодження наддувного повітря головного суднового дизеля тепловикористовуючою холодильною машиною на рейсової лінії

Roman M. Radchenko, Mykola S. Bohdanov

Анотація


Визначена раціональна температура наддувного повітря після відведення від нього теплоти у високотемпературному ступені охолоджувача наддувного повітря, яка обмежує кількість теплоти, що використовується хладоновою ежекторною холодильною машиною для глибокого охолодження наддувного повітря у високотемпературному ступені охолоджувача наддувного повітря суднового малообертового дизеля для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії. Розраховані зменшення питомої витрати палива та економія палива в результаті охолодження наддувного повітря суднового малообертового дизеля для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії Одеса-Йокогама.

Ключові слова


судновий малообертовий дизель; охолодження наддувного повітря; тепловикористовуюча холодильна машина; питома витрата палива; економія палива

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Andreev A. A., Radchenko N. I., Sirota А. А Teploispolzuyashyaya sistema ohlazhdeniya nadyvochnogo vozduha sudovogo malooborotnogo dizelya [Heat-charge air cooling system of marine low-speed diesel] Аviаtsyonno-kosmicheskaya tekhnika i tekhnologiya — Aerospace technics and technology, 2013, no. 1 (98), pp. 66 – 70.

Dimitrov А. А., Yakovleva О. Yu., Hmelnyuk М. G. Analiz effektivnosti ohlazhdeniya vozduha na vhode sudovogo dizelya ispolzovaniem teploty vypusknyh gazov v cholodilnoi mashine [Analysis of efficiency of marine diesel intake air cooling by exhaust gas heat recovery chiller]. Zbirnyk naukovyh prats NUK — Collection of scientific publications of NUS, 2015, no 5.

Radchenko R. N., Bogdanov N. S., Kalinichenro I. V. Osnovy ratsionalnogo proektirovaniya sistemy ohlazhdeniya naddyvochnogo vozduha sudovogo malooborotnogo dizelya ezhektornym termotransformatorom [The bases of rational designing of scavenge air cooling system with ejector thermotransformer for marine low speed diesel engine]. Аviаtsyonno-kosmicheskaya tekhnika i tekhnologiya — Aerospace technics and technology, 2015, no. 5(122), pp. 65 – 68.

Radchenko R. N., Bogdanov N. S., Stachel A., Andreev A. A. Racionalnoe proektirovanie teploispolzuyushchei sistemy ohlazhdeniya naddyvochnogo vozduha glavnogo sudovogo dizelya [Rational designing the waste heat recovery scavenge air cooling system of the main marine diesel engine]. Zbirnyk naukovyh prats NUK — Collection of scientific publications of NUS, 2015, no. 4.

Influence of Ambient Temperature Conditions. Main engine operation of MAN B&W two-stroke engines. MAN Diesel & Turbo. Copenhagen, Denmark, 2010. 17 р.

MAN B&W ME/ME-C/ME-GI/ME-B-TII engines. Copenhagen, Denmark: MAN Diesel. 2010. 357 р. — Access mode: http://www.mandieselturbo.com/download/project_guides_tier2/printed/s90mcc8.pdf.

Thermo Efficiency System (TES) for reduction of fuel consumption and CO2 emission. MAN B&W Diesel A/S. Copenhagen, Denmark, 2005. — Access mode: http://www.mandieselturbo.de/files/news/filesof5055/P3339161.pdf. — 10.03.2014.




DOI: https://doi.org/10.15589/jnn20160312

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.