Проблеми управління міжнародними навчальними проектами на прикладі освітньої програми «3 + Х»

Oleksandr S. Ryzhkov

Анотація


У Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова (м Миколаїв) успішно здійснюється ряд освітніх програм спільно з іноземними партнерами. Розглянуто механізм реалізації спеціалізованої програми наскрізної підготовки «молодший спеціаліст (молодший бакалавр) — бакалавр» у плані управління проектами.

Ключові слова


секторальний розподіл відповідальності; принципові підходи управління проектами; міжнародна освітня програма

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Bielikov S. B., Klymov O. V., Pavlenko D. V., Tkach D. V. Rehionalnyi rynok pratsi — faktor, shcho vyznachaie pidhotovku molodykh spetsialistiv / Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu no. 3 (dodatok 2): Teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys «Vyshcha osvita Ukrainy», vydavnytstvo Instytutu vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [Regional labor market — a factor that determines the training of young professionals / European integration of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process number 3 (Annex 2): a theoretical and scientific-methodical journal «Higher Education in Ukraine», publisher of the Institute of Higher Education Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine]. Kyiv, 2013, pp. 113 – 116.

Bobrytska V. I. Mobilnist yak kliuchovyi pryntsyp formuvannia yevropeiskoho osvitnoho prostoru / Yevropeiska intehratsiia vyshchoi osvity Ukrainy v konteksti Bolonskoho protsesu no. 3 (dodatok 2): Teoretychnyi ta naukovo-metodychnyi chasopys «Vyshcha osvita Ukrainy», vydavnytstvo Instytutu vyshchoi osvity NAPN Ukrainy [Mobility as a key principle of the formation of a European educational space / European integration of higher education in Ukraine in the context of the Bologna Process number 3 (Annex 2): theoretical and scientific-methodical journal «Higher Education in Ukraine», publisher of the Institute of Higher Education Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine]. Kyiv, 2013, pp. 234 – 238.

Ministry of science and education of Ukraine. Mode of access: http://www.mon.gov.ua.

Ryzhkov S. S. Otchet rektora za 5 let raboty [The report of the rector for 5 years]. Nikolaev, NUK Publ., 2013.

Ryzhkov A. S. Upravlenie mezhdunarodnymi obrazovatelnymi proektami natsionalnogo universiteta korablestroeniya na primere ukrainsko-kitayskogo sotrudnichestva [Management of international educational projects of the national university of shipbuilding on the example of the ukrainian-chinese cooperation] Zbіrnyk naukovykh prats NUK — Collection of scientific education of NUS. Mykolaiv, NUK Publ., 2014, no. 6, pp. 84 – 91.

Calculated based on the data from UNDP, ‘Human Development Report 2013. The Rise of the South: Human Progress in a Diverse World’, New York, 2013.

Focus on Higher Education in Europe: The Impact of the Bologna Process / European Commission. Mode of access: www.Eurydice.org.

The Bologna Process 2020 — The European, Higher Education Area in the new decade. Communique of the Conference of European Ministers Responsible for Higher Education. Leuven and Louvain-Ia-Neuve, 28–29 April 2009. Mode of access: www.bologna2009benelux.org.




DOI: http://dx.doi.org/10.15589/jnn20160414

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.